مشهد

ورود خودرو‌های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی شهر مشهد

تاکسیرانان مانند تمام صنوف حقوق صنفی خود را دارند و در واقع نباید خودروهای شخصی اجازه جابه‌جایی مسافر داشته باشند اما متأسفانه ما امروز ۱۳ هزار تاکسی در مشهد داریم اما ۸ برابر آن خودروهای شخصی در حال جابه‌جایی مسافر هستند.
ورود خودرو‌های هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی شهر مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: دستورالعمل تاکسی‌های هیبریدی در مشهد تدوین شده و با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و امور گردشگری تحت عنوان تاکسی‌های گردشگری وارد مشهد می‌شود.
سید مهدی علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد درباره ورود تاکسی‌های هیبریدی به شهر مشهد اظهار کرد: تاکسی‌های هیبریدی با توجه به قیمت بسیار بالایی که دارند در تاکسی‌های گردشگری شهر مشهد استفاده خواهند شد.
وی افزود: در همین راستا دستورالعمل تاکسی‌های گردشگری برای فعالیت در شهر مشهد تدوین شده که در حال هماهنگی با سازمان میراث فرهنگی و امور گردشگری هستیم که امیدواریم با همکاری‌های صورت گرفته این تاکسی‌ها وارد ناوگان شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در خصوص ورود تاکسی‌های باکیفیت به شهر مشهد بیان کرد: در تهران تاکسی‌های تویوتا، رنو و هیوندا وارد ناوگان شده که شهر مشهد نیز مشکلی برای ورود این تاکسی‌ها ندارد اما نکته اصلی بحث معیشت تاکسیرانان است که این مهم تا حل نشود نمی‌توان تاکسی‌های با قیمت بالا را وارد کرد.
علوی‌مقدم افزود: تاکسیرانان مانند تمام صنوف حقوق صنفی خود را دارند و در واقع نباید خودروهای شخصی اجازه جابه‌جایی مسافر داشته باشند اما متأسفانه ما امروز ۱۳ هزار تاکسی در مشهد داریم اما ۸ برابر آن خودروهای شخصی در حال جابه‌جایی مسافر هستند که در صورت جلوگیری از خودروها شخصی در این مهم قطعاً معیشت تاکسیران نیز متفاوت می‌شود.
وی در ارتباط با خودروهای برقی نیز تصریح کرد: طرحی نیز برای استفاده از خودروهای برقی در هسته مرکزی شهر مشهد داریم که در مسیرهای که در آینده پیاده‌رو خواهند شد در آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 15 =

دکمه بازگشت به بالا