خراسان

۳۵۱ پروژه ملی عمرانی تا پایان امسال در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

رضا جمشیدی

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خراسان‌رضوی گفت: تا پایان سال مالی ۹۵، ۳۵۱ پروژه ملی عمرانی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، رضا جمشیدی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: تا پایان امسال ۱۹۶ طرح اقتصادی با مبلغ ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد که تعداد آن‌ها تا پایان شهریورماه سال ۹۶ به ۲۷۶ پروژه افزایش می‌‎یابد و تا پایان سال مالی ۹۵، ۳۵۱ پروژه ملی عمرانی استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۳۵۶ پروژه در استان داریم که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد، تصریح کرد: تاکنون هزار و ۶۷۴ واحد برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند که هزار و ۶۹۳ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌ و ۴۹۳ واحد مبلغ ۳۹۸ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خراسان‌رضوی گفت: استان خراسان‌رضوی در بین ۲۷ استان کشور رتبه ۱۶ را در حوزه اقتصاد مقاومتی به خود اختصاص داده که دلیل آن هم عدم ارائه گزارش توسط دستگاه‌های استانی به دبیرخانه کشوری است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: طرح استفاده از سرمایه‌های کوچک خارجی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم از آنها برای تسهیلات با نرخ بهره اندک برای تولیدی و صنعتی استان استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا