ورزش

۳ استعفا در هیات کشتی خراسان رضوی

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درخصوص استعفاهای سریالی هیات کشتی استان عنوان کرد: اختلاف سلیقه همه جا وجود دارد ولی این موضوع از سوی فدراسیون کشتی پیگیری می‍‌شود.

به گزارش ایسنا پس از گذشت چندین ماه از حضور محمود یعقوبی به عنوان رئیس جدید هیات کشتی خراسان رضوی پس از ریاست بامشکی، زمزمه‌‎هایی از عدم رضایت برخی از اهالی کشتی استان شنیده می‌شود، در کنار تغییر چندین باره دبیر هیات در این مدت، طی دو روز گذشته سه نامه استعفا خطاب به رئیس هیات و فدراسیون کشتی نوشته شد.

در اولین قدم عبدالرضا کارگر مسوول کشتی پهلوانی استان از سمتش کناره گیری کرد. پس از آن رضا رمضان‌زاده قهرمان اسبق آسیا و سرمربی تیم کشتی و کمیته جوانان خراسان رضوی بود و محمدعلی صحرایی سرمربی تیم کشتی پهلوانی استان نیز به عنوان سومین نفر نامه استعفای خود را امضا کرد.

شنیده می‌شود که در ادامه روند این اعتراضات به وضعیت مدیریت کشتی استان، چند کمیته‌ دیگر این هیات نیز ظرف چند روز آینده کناره گیری خواهند کرد و احتمالا قصد دارند تا با جمع کردن امضا به صورت فوری مجمع فوق العاده این هیات را برگزار کنند.

از سوی دیگر یعقوبی رئیس هیات کشتی خراسان در واکنش به این استعفاها اظهار بی اطلاعی کرده و می‌گوید هنوز نامه‌ای به دستش نرسیده و پس از بازگشت به مشهد موضوع را پیگیری خواهد کرد.

اما هوشنگ ولی پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص این اتفاق به ایسنا گفت: قطعا برگزاری مجمع فوق العاده به این شکل نخواهد بود و باید موضوع از سوی هیات کشتی استان و فدراسیون پیگری شود و اداره کل دخالتی نخواهد داشت.

ولی‌پور تصریح کرد: اینکه بر اساس نارضایتی بخواهیم مجموعه فوق‌العاده برگزار کنیم امکان‌ ندارد بلکه مبنای کار ما براساس دلایل کافی و عینی است و چیزی که ما می‌بینیم این است که در عرض دو سه ماه  هیات کشتی استان دو مسابقه بزرگ را میزبانی کرد تیم نوجوانان استان به مقام دست یافت و در حال حاضر دارای ملی‌پوش هستیم در حالی که پیش از این چنین چیزهایی وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: حالا این که بر قلب و ذهن افراد چه می‌گذرد را نمی‌دانیم اختلاف سلیقه همه جا وجود دارد و امیدواریم موضوع هیات کشتی نیز با تصمیم‌گیری‌رئیس آن و فدراسیون کشتی حل شود.

پیش از این، شرایط مشابهی در هیات فوتبال خراسان رضوی به وجود آمده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا