مشهد

کسب و کار در فضای مجازی نیاز به تأمین امنیت از سوی پلیس دارد

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: امنیت فضای مجازی از جمله مواردی است که اصناف با توجه به ارتباط گسترده در مواردی همچون اینترنت بانک و اینترنت فروشگاهی به برقراری و وجود آرامش و امنیت نیاز دارند.
خبرگزاری فارس: کسب و کار در فضای مجازی نیاز به تأمین امنیت از سوی پلیس دارد

محمود بنانژاد ظهر دوشنبه در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در هتل هما برگزار شد به تعامل خوب اصناف با نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: نیروی انتظامی فعالیت‌های متمایزی را با دیگر نیروها دارد و در تمام طول سال فعال بوده و شهدای این عرصه نشان‌دهنده ایستادگی و همیشه در صحنه بودن آنها است.

رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه امروزه شیوه جرم و جنایت تغییر پیدا کرده است، اظهار کرد: برای تأمین امنیت اصناف نیاز به پلیس کارآمد و مشخص داریم که با آموزش‌های ارائه شده از سوی پلیس، شاهد این کارآمدی تاکنون بوده‌ایم و نیز باید توجه داشت که ایجاد امنیت در حوزه‌های مختلف ضرورت دارد.

بنانژاد با بیان اینکه اصناف در دو بعد جسمی و روانی نیاز به امنیت و آرامش دارد، تصریح کرد: امنیت فضای مجازی از جمله مواردی است که اصناف با توجه به ارتباط گسترده در مواردی همچون اینترنت بانک و اینترنت فروشگاهی به برقراری و وجود آرامش و امنیت نیاز دارند.

هادی شیرمحمدی رئیس امنیت و اطلاعات عمومی نیروی انتظامی خراسان رضوی در این همایش با اشاره به اقدامات حوزه اماکن اظهار کرد:

بحث ساماندهی واحدهای غیرمجاز در سال گذشته، پیگیری جدی در زمینه برگزاری نماز اول وقت واحدهای صنفی به ویژه پیرامون حریم رضوی و نحوه برخورد و رفتار اصناف در برخورد با مشتری و زائران بسیار مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه بازار باید براساس باورهای دینی و اسلامی شکل بگیرد، بیان کرد: تفاوت و تغییرات بسیاری در این مسیر ایجاد شده از جمله، بازسازی‌های ارزشمند در حوزه تابلوها، رعایت شئونات اخلاقی در حوزه ویترین و نیز استفاده از گفتار مناسب در برخورد بوده و اصناف در مشهد به علت همجواری با امام رضا(ع) باید در تمامی موارد نمونه و متمایز از سایر شهرها باشد.

رئیس امنیت و اطلاعات عمومی نیروی انتظامی خراسان رضوی، توصیه‌هایی را به اصناف ارائه کرد و گفت: اصناف باید در به کارگیری و گزینش نیروهای خود به ویژه استفاده از اتباع خارجی دقت داشته باشند و همچنین نصب دوربین‌های مداربسته در محل برای تمامی اصناف اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا