مشهد

سرای نوآوری شیشه و سرامیک در دانشگاه آزاد مشهد راه اندازی می‌شود

تفاهم‌نامه راه‌اندازی سرای نوآوری مشترک با عنوای سرای نوآوری سنگ‌ها، کانی‌ها، شیشه و صنایع مرتبط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد امضا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، شب گذشته در بازدید محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با هیئت همراه از کارخانجات چینی مقصود مشهد، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و گروه کارخانجات مقصود با هدف راه اندازی سرای نوآوری شیشه و سرامیک، ایجاد دانشکده مهارت و کارآفرینی، اجرای طرح پویش اشتغال و تدوین نظام موضوعات صنعت سرامیک ، چینی و شیشه در قالب طرح پایش با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و مشهد به امضا رسید.

طهرانچی در این بازدید اظهارداشت:درک شرایط و تغییرات، منجر به حیات صنعت می‌شود، امروز دانشگاه و صنعت سرپا نمی‌ماند مگر اینکه دانش و فناوری با هم پیوند داشته باشند.

وی افزود:در این جلسه مقرر شد نظام موضوعات شیشه و سرامیک در قالب طرح پایش و طرح پویش اشتغال در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اجرایی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد:پیگیری راه‌اندازی سرای نوآوری با همکاری مشترک طرفین، تخصیص ظرفیت‌های آزمایشگاهی،کارگاهی و نیروی انسانی متخصص و شناسایی و پرورش طرح‌های خلاق و حمایت از کسب و کارهای نوپا در زمینه کانی‌ها و شیشه، فراهم کردن فضا و تجهیز سرای نوآوری به منظور راه‌اندازی شتاب‌دهنده، استقرار واحدها، فناور و فعال‌سازی صنایع تبدیلی با استفاده از توانمندی‌های طرفین و نیز جلب مشارکت سایر کارخانجات مرتبط استان از سایر اهداف این تفاهم‌نامه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نه =

دکمه بازگشت به بالا