خراسان

استاندار خراسان رضوی به بخشدار “کدکن” تذکر جدی داد

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهر تربت حیدریه به بخشدار “کدکن” نسبت به اظهار نظر غیراصولی تذکر جدی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کدکن؛ پنجم فروردین استاندار خراسان رضوی که برای بررسی مشکلات منطقه به شهر “کدکن” سفر کرده بود درپی اظهار نظر غیراصولی و نا مناسب بخشدار این شهر با وی برخورد کرد.

بخشدار این شهر که در جلسه جمع بندی مصوبات سفر به تربت حیدریه حضور داشت بدون توجه به اهمیت حفظ یکپارچگی و وحدت میان مردم نسبت به برخی موارد سفر استاندار انتقاد کرد که باعث واکنش و تذکر جدی استاندار شد.

محمد صادق معتمدیان ضمن تاکید بر اهمیت توجه به وحدت در منطقه گفت: به هیچ عنوان نباید مواردی از سوی مدیران منطقه مطرح شود که عاملی در ایجاد تفرقه و نفاق در میان مردم منطقه باشد.

معتمدیان در ادامه با تشبیه استان به یک پازل متعهد از هریک از شهرهای آن به عنوان تکه‌ای متصل به سایر بخش‌های یاد گرد و گفت: موارد مطرح شده از سوی بخشدار عاملی در ایجاد تفرقه و نفاق است بنابراین همینجا به ایشان تذکر می‌دهم که مراقب اظهار نظرها و گفته‌هایشان باشند.

استاندار خراسان رضوی همچنین به‌منظور تأکید بر اهمیت حفظ وحدت مردم منطقه و توجه سایر مدیران؛ علی محمدی ، بخشدار کدکن را از ادامه حضور در این جلسه محروم کرد.

وی همچنین افزود: انسجام و وحدت مردم منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است و طرح مسائل اختلاف انگیز آسیب زاست، این استان از ۳۳ شهرستان مانند یک پازل تشکیل شده است و زیبایی این پازل به قرارگرفتن همه شهرستان ها در کنار هم و در جای خود است.

این درحالی است که معتمدیان در این سفر ضمن حضور در کوچه و خیابان با کسبه، بازاریان و مردم محلی گفت‌وگو رودررو داشت و بعد از شنیدن مشکلات آنها در جلسه جمع بندی برای برطرف شدن مشکلات ۴۰ مصوبه را تصویب و به مدیران مربوط ابلاغ کرد.

برخورد قاطعانه استاندار با بخشدار کدکن عاملی شد تا دوباره این موضوع یادآوری شود که محمدی علی‌رغم اینکه منطقه ماموریت ایشان نیازمند تصمیم‌گیری‌های اصولی و منطقی است وی ساکن کدکن نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا