مشهد

بیش از ۳ میلیون پلاک ماشین توسط پارکبان‌های مشهد ثبت شد

 

سید حسین هاشمی زادگان

مدیرعامل شرکت ترافیک الیت شهرداری مشهد گفت: از ابتدای فعالیت شرکت الیت تاکنون ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار پلاک در سامانه ما ثبت شده که از این میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار پلاک مربوط به شهر مشهد است.

حسین هاشمی زادگان ظهر امروز در نشست خبری مدیرعامل شرکت الیت در سالن جلسات پارکینگ خسروی اظهار داشت: 50 هزار نفر از شهروندان نه پول پارک حاشیه‌ای را پرداخت می‌کنند و نه توجهی به قبوض جریمه راهنمایی و رانندگان دارند.

وی با بیان اینکه عمدتاً از فعالیت شرکت الیت به عنوان یک نقص یاد می‌شود گفت: عدم اطلاع سبب شده که مردم تفکرات نادرستی داشته باشند و فعالیت‌هایی که در شرکت الیت اتفاق می‌افتد را به عنوان یک اشکال تلقی کنند.

هاشمی زادگان افزود: مردم تصور می‌کنند اگر یک پارکبان در طی چند دقیقه چند بار پلاک خودرو آنها را وارد دستگاه کند یعنی دو بار برای آنها هزینه منظور شده در صورتی که این باور غلط است.

مدیرعامل شرکت ترافیک الیت تاکید کرد: تمامی پارکبان‌ها آموزش دیده هستند و وظیفه دارند تا در طی یک مدت معین فاصله‌ای بپیمایند و در این راه نیز شماره پلاک خودروهای حاضر را مدام در سیستم ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت شرکت الیت تاکنون 3 میلیون و 200 هزار پلاک در سامانه ما ثبت شده که از این میزان یک میلیون و 200 هزار پلاک مربوط به شهر مشهد است.

هاشمی زادگان تصریح کرد: تمام آنهایی که به ما بدهکار هستند از عملکرد ما ناراضی بوده و مدام به ما اعتراض دارند.

مدیرعامل شرکت الیت افزود: در حال حاضر هیچ پارکینگی در جهان به شفافی ما صورت حساب عملکرد و کسر هزینه‌های پارک را در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: اگر امروزه اجازه پارک خودرو در حاشیه معابر را می‌دهیم به دلیل کمبود فضای پارکینگ طبقاتی است و آن روزی که دیگر ما از نظر پارکینگ طبقاتی کمبودی نداشته باشیم هرگز اجازه پارک در حاشیه معابر را نخواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا