مشهد

مساجد نقاط پرتردد مشهد شبانه‌روزی می‌شود

خبرگزاری فارس: مساجد نقاط پرتردد مشهد شبانه‌روزی می‌شود

مشاور شهردار مشهد با بیان اینکه مسجد یکی از محوری‌ترین پایگاه‌های فرهنگی است، از شبانه‌روزی شدن مساجد نقاط پرتردد مشهد خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، مجید پیراسته ظهر امروز در مراسم آغاز به کار مسجد شبانه‌روزی امام حسن عسگری واقع در بزرگراه سلام اظهار کرد: شهرداری مشهد با ارشاداتی که از سوی کمیسیون فرهنگی شورای چهارم شهر مشهد در راستای خدمات بیشتر به زائران امام رضا(ع) گرفت اقدام به ارائه خدماتی جدید کرده است.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در حال اجرا است شبانه‌روزی شدن برخی از مساجد، در نقاط پرتردد مشهد است.

مشاور و رئیس حوزه شهردار مشهد مساجد را یکی از اصلی‌ترین و مورد اعتمادترین پایگاه‌ها عنوان کرد و متذکر شد: مسجد مکانی است که مورد توجه تمام فعالین حوزه فرهنگی قرار دارد.

پیراسته با اشاره به اینکه تصمیم داریم با شبانه‌روزی کردن برخی از مساجد خدمات بیشتری را در اختیار زائران قرار دهیم عنوان کرد: در این مساجد خدماتی همچون اطلاع‌رسانی و گردشگری، اسکان موقت، اقامه نماز و سرویس بهداشتی ارائه می‌گردد.

وی در پایان خطاب به مردم بیان کرد: مشارکت شما شهرداری را بیشتر وارد میدان خواهد کرد و بدون شک اگر همت و همکاری شما باشد خدمات بهتر و بیشتری ارائه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا