خراسان

ذخایر خونی خراسان‌رضوی رو به کاهش است

انتقال خون 1

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ذخایر خونی استان رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست داریم تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

حمیدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در حال حاضر ذخایر خونی خراسان رضوی رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست داریم تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون خود به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

وی با اشاره به کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌ها به‌دلیل گرما و ماه مبارک رمضان، افزود: در حال حاضر ذخایر خونی موجود سیر نزولی یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش مواجه خواهد شد.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با تاکید براینکه با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم  و روزه‌داری با اهدای خون منافات ندارد، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس هرشب پس از افطار از ساعت 21 تا یک بامداد روز بعد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

اسلامی بیان کرد: از کلیه واجدین شرایط اهدای خون و همه گروه‌های خونی درخواست داریم تا با به همراه داشتن اصل کارت ملی خویش و اهدای خون خود این سازمان را در انجام فعالیت‌های خود یاری رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا