مشهد

گوشت قرمز در فروشگاه‌های شهرداری مشهد با ۶ درصد تخفیف عرضه می‌شود

مجتبی مزروعی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: گوشت قرمز در فروشگاه‌های شهرداری مشهد موسوم به شهر ما با ۶ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

مجتبی مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: ۳۹ مرکز فروش برای میوه و تره‌بار عید در نظر گرفته شده که  در این زمینه  سازمان میادین شهرداری مشهد همکاری خوی با جهاد کشاورزی داشته است.

وی بیان کرد: علاوه بر میادین میوه و تره‌بار توزیع میوه با قیمت تنظیم بازار در اصناف و به صورت سیار در مبادی ورودی قوچان و تربت حیدریه نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به برخی از گلایه‌ها در مورد قیمت گوشت قرمز، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم طرح تنظیم قیمت گوشت قرمز که از ۱۷ اسفند آغاز شده تا کنون ۲۵ تن گوشت کشتار و توزیع شده که در تعدیل قیمت اثر مناسبی داشته و هم اکنون قیمت گوشت قرمز به صورت لاشه در بازار مشهد ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

مزروعی با اشاره به کاهش سطح تولید دام سبک به خاطر خشکسالی، تصریح کرد: در این حوزه باید به واردات گوشت گرم نیز فکر کرد اما تا کنون برای آن کاری انجام نشده است.

وی قیمت گوشت مرغ در سطح شهر مشهد را حدود ۷۰۰۰ تومان دانست و بیان کرد: این میزان در شهرستان‌های استان بین ۷۲۰۰ تا ۷۳۰۰ تومان بوده و در صورت بالا رفتن میزان این قیمت با توزیع مرغ منجمد برای تعدیل بازار اقدام می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به وجود مشکلاتی در حوزه تولید تخم مرغ، تأکید کرد: با این حال قیمت این محصول هم‌اکنون به ازای هر کیلو ۵۸۰۰ تومان بوده که اقدامات برای کاهش این میزان نیز در دست انجام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا