خراسان

استانداری خراسان رضوی از پایان‌نامه‌های بررسی مشکلات استان حمایت می‌کند

استاندار خراسان رضوی گفت: مدیریت استان این آمادگی را دارد تا از فرهیختگانی که می‌توانند موضوعات پایان نامه‌های خود در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری را با محوریت مشکلات استان و شهرستان انتخاب کنند، حمایت کند.
خبرگزاری فارس: استانداری خراسان رضوی از پایان‌نامه‌های بررسی مشکلات استان حمایت می‌کند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در مراسم افتتاح دانشکده عمران و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور اظهار داشت: نیشابور یک شهر فرهنگی و تاریخی با تمدنی کهن است و به طور حتم 12 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در این شهرستان در حل معضلات و مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر مسائل نقش ویژه‌ای ایفا کرده و کمک شایانی خواهند کرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور ظرفیت بالایی است و همچنین تعداد قابل ملاحظه‌ای دانشجو در رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا دارد که از این ظرفیت می‌توان در مسائل پژوهشی و علمی برای کمک به دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد.

وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی شبکه دانشگاهیان ایجاد شده تا با تعامل دانشگاه‌های مختلف از ظرفیت‌های تمام آنها برای حل معضلات بتوان استفاده کرد و در مقابل دانشگاه‌ها هم از توانایی‌های یکدیگر بهره‌مند شوند.

رشیدیان خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برای حل معضلات اجتماعی کشور و خارج شدن دانشگاه‌ها از فضای صرفا آکادمیک و حرکت به سمت حل مسائل جامعه و نقش آفرینی نگاه و برنامه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: مدیریت استان این آمادگی را دارد تا از فرهیختگانی که می‌توانند موضوعات پایان نامه‌های خود در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری را با محوریت مشکلات استان و شهرستان انتخاب کنند، حمایت کند.

جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور نیز در ادامه اظهار کرد: دانشکده عمران و معماری در 4 هزار و 500 متر مربع در چهار طبقه با 20 کلاس درسی، هفت آتلیه، 13 اتاق و 16 کلاس اساتید ساخته شد.

وی ادامه داد: برای ساخت این دانشکده بالغ بر 35 میلیارد ریال هزینه شده که این دانشکده یکی از مجهزترین دانشکده‌های شرق کشور است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 17 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا