خراسان

بردسکن گرم‌ترین شهر خراسان‌رضوی در روزهای آینده/ پیش‌بینی وزش باد و بارش رگبار در استان

کرمان هواشناسی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: بردسکن گرم‎ترین شهر خراسان‌رضوی در طول ۲ روز آینده با دمای هوای ۳۶ و ۳۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان است.

یحیی قائنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی حاکی از این است که کاهش نسبی دمای هوا، گاهی وزش باد شدید در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نوار شرقی و نواحی جنوبی همراه با گرد و خاک و در بعداز ظهر و عصر امروز در نواحی شمالی رگبار باران توأم با رعد و برق  پیش‌بینی می‌شود؛ روز جمعه ضمن افزایش دما در سطح استان، پدیده جوی غالب وزش باد است.

وی افزود: حداکثر دمای هوای مشهد مقدس در طول 2 روز آینده به ترتیب 30 و 34 درجه سانتی‌گراد بوده و وضعیت هوای فردای این شهر کمی تا قسمتی ابری توأم با وزش باد نسبتا شدید گاهی شدید همراه با گرد و غبار در بعضی ساعات رشد و افزایش ابر است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در طول 2 روز آینده شهرستان بردسکن گرم‌ترین شهر استان با دمای 36 و 39 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز دمای هوای این شهر در گرم‌ترین ساعات به 42 درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید.

قائنی پور افزود: احتمال می‌رود که وضعیت هوا بعدازظهر امروز در مشهد به بعد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق  پراکنده است. در طول 24 ساعت گذشته شهرستان قوچان با حداقل دمای 17 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا