ورزش

تیم “ب” پدیده با هدف پشتوانه‌سازی تشکیل شد

دیدار تیمهای فوتبال سپاهان و پدیده مشهد

مدیر تیم‌های پایه پدیده خراسان گفت: تیم فوتبال ب پدیده خراسان با هدف پشتوانه سازی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس  به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، مصطفی صداقت اظهار داشت: با هدف پشتوانه‌سازی برای تیم فوتبال پدیده، تیم ب این باشگاه نیز تشکیل شد.

وی افزود:  با توجه به اینکه طبق قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، هر تیم لیگ برتری باید تیمی متشکل از اکثریت بازیکنان بومی خود در قالب تیم ب داشته‌باشد، تصمیم بر این شد که در همین فصل نیز چنین تیمی را تشکیل دهیم.

صداقت افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل‌آمده، سعید خانی، کاپیتان سابق ابومسلم نیز به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. همچنین سلیمانی، سرپرست این تیم خواهد بود.

وی همچنین در زمینه نحوه بازیکن گیری این تیم اظهار داشت: ما کار را از چند ماه قبل آغاز کردیم و در این بین توسط مربیان باشگاه برخی از بازیکنان تیم های مختلف استان زیر نظر گرفته شدند و البته تست‌هایی نیز گرفته‌ شد، که در نهایت از بین 200 بازیکن، 20 بازیکن انتخاب شدند تا طبق نظر کادر فنی آن ، تیم پدیده ب تشکیل شود.

وی افزود: طبق توافقات صورت‌گرفته، این تیم در سوپرلیگ استان خراسان رضوی به میدان خواهدرفت و تلاش می‌کنیم تا در برای آینده پشتوانه سازی خوبی را بتوانیم از طریق این تیم و پرورش بازیکنان مستعد، جهت حضور در تیم اصلی پدیده که در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد انجام دهیم.

مدیر تیم‌های پایه پدیده خراسان اظهار داشت: بخش اعظمی از کارهای ثبت این باشگاه و اخذ مجوزات لازم این باشگاه انجام گرفته است و انشالله مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا