خراسان

افزایش ابر و وزش باد در خراسان رضوی

براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی خراسان رضوی طی امروز و امشب در ساعاتی شاهد افزایش ابر و وزش باد در مناطقی از استان و نیز تشکیل مه و کاهش دید در نواحی مستعد شرقی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی خراسان رضوی طی امروز و امشب در ساعاتی شاهد افزایش ابر و وزش باد در مناطقی از استان و نیز تشکیل مه و کاهش دید در نواحی مستعد شرقی هستیم.

ضمن اینکه با توجه به پایداری جو و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، کیفیت هوای شهر مشهد در حد ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان دهنده جوی نسبتاً پایدار تا اوایل هفته آینده در سطح استان است بنابراین طی این مدت کماکان هوای سرد شبانه و نیز انباشت آلاینده‌ها و شرایط ناسالم کیفیت هوا ماندگار خواهد بود.

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۶- درجه سلسیوس سردترین و کلات نادر با بیشینه دمای ۱۲ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مقدس مشهد به ترتیب  ۶- و ۱۰درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از فریمان با ۲۹ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا