مشهد

بارش‌ها در خراسان رضوی ادامه دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعدازظهر امروز تا پایان روز سه‌شنبه در مشهد و سایر نقاط استان به ویژه در نواحی سردسیر بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

 

مرتضی اثمری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی استان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود از اواخر وقت امروز ، به خصوص از دوشنبه افزایش ابرناکی را خواهیم داشت. در مشهد بارش به‌صورت باران و در نیمه شمالی استان

بارش به‌صورت برف و باران خواهد بود. نواحی سردسیر بارش برف و در نواحی کوهستانی استان بارش برف به صورت کولاک خواهد بود. با شروع سامانه بارشی، تشکیل مه و کاهش دید را در بیشتر نقاط استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه «این سامانه تا اواخر وقت سه‌شنبه در استان ادامه خواهد داشت»، عنوان کرد: تا روز سه‌شنبه بارش‌ها به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و روز چهارشنبه بارش نخواهیم داشت. از اواخر چهارشنبه شاهد سامانه بارشی جدیدی در استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:در طی ۲۴ ساعت گذشته درگز با یک درجه زیر صفر سردترین و سبزوار با ۱۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر در استان بوده است. همچنین مشهد به ترتیب ۲و ۲۰ درجه سلسیوس بوده است.بیشترین بارش از شهرستان کاشمر به مقدار ۱./. میلی‌متر پیش‌بینی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا