مشهد

تعویض 7 هزار کیلومتر سیم مسی خطوط برق در مشهد بدون خاموشی

خبرگزاری فارس: تعویض 7 هزار کیلومتر سیم مسی خطوط برق در مشهد بدون خاموشی

مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد گفت: 7 هزار کیلومتر سیم مسی خطوط برق در مشهد، طرقبه و شاندیز بدون خاموشی تعویض شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدباقر الفت چهارشنبه‌شب در جلسه پیشگیری از وقوع جرم در صنعت برق که در شرکت توزیع برق مشهد برگزار شد، گفت: مشهد با حذف سیم‌های معمولی، بستر ارتکاب جرم را به صفر رسانده است.

وی از اجرای این طرح در سایر استان‌ها خبر داد و افزود: در استان خوزستان نقاط بی‌دفاع شهری شناسایی‌ شده و در سایر استان‌ها این طرح در مرحله اجراست.

معاون پیشگیری از جرم قوه قضائیه اجرای این طرح را از پیشگیری قضائی به سمت وضعی دانست و تصریح کرد: ما با اجرای این طرح از مقابله با سارقین به سمت پیشگیری از سرقت حرکت کردیم.

الفت در پایان ابراز امیدواری کرد: سطح پیشگیری در کشور در یک تراز باشد تا سراسر کشور از وقوع جرم در امان باشند.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد از پیشتازی مشهد در طرح حذف نقاط بی‌دفاع شهر با تعویض سیم‌کشی‌های فشار ضعیف و جایگزینی آن با کابل‌های خودنگهدار در کشور خبر داد.

علی سعیدی از تعویض کابل‌ها بدون خاموشی خانه‌ها خبر داد و افزود: 7 هزار کیلومتر سیم مسی در مشهد، طرقبه و شاندیز تعویض شده و دزدی کابل‌ها به صفر رسیده است.

وی بابیان اینکه با تغییر کابل‌ها اقتصاد مقاومتی عملی شده است، تصریح کرد: اصلاح روش مزایده کارخانه‌های سازنده و نحوه فروش سر قیچی‌ها به همراه استفاده مجدد از تجهیزات و چرخش دوباره در بازار و بومی‌سازی دستگاه‌های خارجی اقتصاد مقاومتی را محقق کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد، حراست این شرکت را حراست برتر کشور معرفی کرد و گفت: با اقدامات مناسب، بستر حادثه و فساد حذف‌شده و پیشگیری جایگزین برخورد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا