مشهد

توزیع 81 هزار قبض معوقات عوارض نوسازی و عمران شهری در منطقه 2 مشهد

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشهد خبر داد:

توزیع 81 هزار قبض معوقات عوارض نوسازی و عمران شهری در منطقه 2 مشهد

تا بیستم آبان‌ماه سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 115 میلیون و 679 هزار تومان از معوقات عوارض وصول شده است و همچنین در همین مدت بالغ بر یک میلیارد و 752 میلیون و 939 هزار تومان درآمد در کد درآمدی عوارض نوسازی و عمران شهری در این منطقه کسب شده است.
توزیع 81 هزار قبض معوقات عوارض نوسازی و عمران شهری در منطقه 2 مشهد

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از توزیع 81 هزار قبض معوقات عوارض نوسازی و عمران شهری در منطقه 2 شهری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا بختیاری با اعلام این خبر افزود: همه شهروندان و همه اراضی و املاک سطح شهر باید به صورت سالانه اقدام به پرداخت سهم خود در عمران و نوسازی شهر که در قالب فیش‌های عوارض نوسازی و عمران شهری تعیین و توزیع می‌گردد، نمایند.
وی افزود: تعدادی از شهروندان عوارض سال‌های گذشته خود را پرداخت نکرده و دارای بدهی همراه با جریمه دیرکرد هستند که با تصویب لایحه شهرداری در شورای اسلامی شهر، در سال جاری قبوض معوقات عوارض نوسازی و عمران شهری به صورت جداگانه صادر شد.
مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشهد خاطرنشان ساخت: شهروندان بدهکار تا پایان دی‌ماه سال جاری مهلت دارند تا با پرداخت قبوض معوقات عوارض نوسازی و عمران شهری خود از بخشش 50 درصد جرائم بهره‌مند گردند.
بختیاری با اشاره به اینکه کار صدور و توزیع قبوض معوقات در سطح مناطق در حال انجام است، تصریح کرد: در منطقه 2 مشهد 81 هزار قبض توزیع شده است که نشان‌دهنده بدهی 18 میلیارد و 701 میلیون و 673 هزار تومانی شهروندان ساکن این منطقه به شهرداری بابت معوقات عوارض نوسازی و عمران شهری می‌‌باشد.
وی عنوان کرد: تا بیستم آبان‌ماه سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 115 میلیون و 679 هزار تومان از معوقات عوارض وصول شده است و همچنین در همین مدت بالغ بر یک میلیارد و 752 میلیون و 939 هزار تومان درآمد در کد درآمدی عوارض نوسازی و عمران شهری در این منطقه کسب شده است.
مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از شهروندان بدهکار خواست تا با پرداخت به موقع معوقات عوارض نوسازی و عمران شهری خود علاوه بر استفاده از 50 درصد بخشش جرائم، در قرعه‌کشی جوایز ارزنده از جمله سه دستگاه خودروی دنا در جشنواره بهمن‌ماه سال جاری شرکت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا