ورزش

تیم فوتبال “سیاه‌جامگان” به “مشهد الرضا” تغییر نام داد/‌فرهاد کاظمی قرارداد ۳ ساله امضا کرد

 

محمدرضا عباسی

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: بنا به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، باشگاه سیاه جامگان فصل آینده به مشهد الرضا تغییر نام پیدا می‌کند.

محمد رضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درمشهد مقدس اظهار داشت: سال‌هاست بحث تغییر نام باشگاه سیاه جامگان در استان مطرح است و آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد مقدس نسبت به نام سیاه جامگان بحث داشتند و با توجه به اینکه ایشان نماینده ولی فقیه هستند باید این حکم اجرا شود.

وی افزود: فکر نمی‌کنم آسمان به زمین بیاید؛ می‌خواهیم اسم شهرمان، مشهد‌الرضا را روی تیم  بگذاریم و گرنه لباس‌ها همان لباس است در تمام دنیا تیم‌های بزرگ به نام شهرهایشان نامگذاری شده‌اند به عنوان مثال تیم‌های مونیخ، منچستر‌سیتی، بارسلونا، رئال مادرید، میلان همه نام شهرهایشان را به همراه دارند و چه بهتر که ما نیز نام مشهدالرضا را روی تیم بگذاریم.

عباسی تصریح کرد: به زودی شرکت جدیدی به نام مشهد‌الرضا ثبت خواهیم کرد و در فصل آینده لیگ برتر با نام جدید مشهد‌الرضا به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم نظر نماینده ولی فقیه و مسئولان استان را جلب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان خطاب به هواداران تیم سیاه جامگان و مردم مشهد گفت: از هواداران  می‌خواهم که کمک کنند  به تغییر نام سیاه جامگان و یقین بدانند برای تبدیل تیم محبوبشان به یک قطب فوتبال از هیچ تلاشی کوتاه نمی‌آییم و با حمایت مسئولان امیدواریم بتوانیم تیم را به تیمی بزرگ تبدیل کنیم.

وی درباره وضعیت تیم سیاه‌جامگان عنوان کرد: فرهاد کاظمی به مدت سه سال با تیم سیاه جامگان قرار داد بسته و در حال حاضر به دنبال تهیه لیست و جذب بازیکن است، همزمان با اول تیرماه که آغاز تمرینات باشگاه برای فصل آینده است اسامی بازیکنان تیم پدیده اعلام خواهد شد.

عباسی درباره  جدایی فرزاد زامهران از این تیم و قراردادش با باشگاه پدیده اظهار داشت: قرار داد زامهران به اتمام رسیده، اما هنوز از باشگاه رضایت‌نامه نگرفته و اخلاق ورزشی ایجاب می‌کرد که ابتدا رضایت نامه دریافت کند بعد با تیم پدیده قرار ببندد، به هر حال تیم پدیده هم متعلق به مشهد است و برای فرزاد زامهران آرزوی موفقیت می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا