خراسان

دانش‌آموزان خراسان‌رضوی ۲۲ رتبه برتر مسابقات هنری کشور را کسب کردند

فرهاد قاسم پور

رئیس اداره فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: دانش آموزان خراسان رضوی ۲۲ رتبه برتر مسابقات هنری و فرهنگی دانش آموزان کشور را کسب کردند.

فرهاد قاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان خراسانی در گروه پسران سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی سراسر کشور اظهار داشت: دانش آموزان پسر خراسان رضوی در رشته‌های تکنوازی دوتار، تکنوازی قشمه و همچنین داستان نویسی ۴ رتبه اول مسابقات را کسب کردند.

وی افزود: این دانش‌آموزان در رشته‌های نمایش عروسکی (۹نفر) تکنوازی دف، شعر، طراحی با مداد ،فیلم کوتاه (۳نفر) قلم زنی و خوشنویسی شکسته نستعلیق نیز ۸ رتبه دوم کشوری برای خراسان رضوی به ارمغان آوردند. 

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در رشته‌های وبلاگ، شعر، نقالی، عکاسی با نگاه نو، نقدادبی، بازی‌های رایانه‌ای و تکنوازی پیانو نیز با کسب ۹ رتبه برگزیده افتخارآفرینی کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات کاروان خراسان رضوی موفق به کسب ۲۲رتبه اول و دوم شده گفت: امیدواریم نتایج بخش دختران که از هفتم تا یازدهم مرداد در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار می‌شود نیز پربار‌ باشد.

قاسم‌پور تصریح کرد: سی‌ و‌ پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور با حضور ۱۱۰۰ نفر در بخش پسران  از ۱ تا ۵ مرداد ماه به میزبانی خراسان رضوی در اردوگاه شهید رجایی باغرود برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 1 =

دکمه بازگشت به بالا