ورزش

سیاه‌جامگانی متفاوت با فصول گذشته داریم/ برق نوین را دست کم نمی‌گیریم

بازیکن باسابقه تیم سیاه‌جامگان معتقد است تیم‌هایی مثل برق نوین شیراز خطرناک هستند و اصلا نباید آنها را دست کم گرفت.
محمدرضا خرسندنیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص شرایط تیمش برای برگزاری نخستین بازی در جام حذفی اظهار کرد: برق جدید شیراز را به هیچ‌وجه دست کم نمی‌گیریم و با برنامه‌ریزی دقیقی برای این دیدار آماده می‌شویم، تیم‌هایی که لیگ یکی و پایین‌تر هستند در جام حذفی به شدت باانگیزه‌اند و می‌خواهند در مصاف با لیگ برتری‌ها دیده شوند.
وی افزود: از برق جدید شناخت داریم و می‌دانیم تیم دست و پا بسته‌ای نیست، این تیم تاکنون موفق شده در لیگ یک به دو پیروزی و دو شکست دست یابد، ۶ امتیازی است و در میانه‌های جدول قرار دارد، آماری که برای تیمی تازه‌وارد به هیچ‌وجه بد نیست.
خرسندنیا در خصوص شرایط کلی سیاه‌جامگان تصریح کرد: شرایط خوبی داریم، نسبت به فصول گذشته آنطور که من شنیده‌ام شرایط بسیار بهتر است و البته همه هم‌قسم شده‌ایم که فصلی متفاوت را رقم بزنیم، دیگر اجازه نمی‌دهیم موضوع بقا به هفته‌های آخر منتهی شود. 
بازیکن سابق تیم استقلال تهران افزود: تاکنون در این پنج هفته واقعا بد نبوده‌ایم، تساوی مقابل پرسپولیس و ذوب یا شکست سپیدرود در رشت نشاندهنده عیار بالای تیم ماست فقط مشکل این است که جوانیم و اشتباهات ریز و درشت زیادی داریم.
وی افزود: جوانگرایی هزینه خاص خود را دارد، اما اکبر میثاقیان ثابت کرده که مرد روزهای سخت است و به چنین کارهایی وقوف دارد. بدون شک بازیکنان جوانتر نیز به زودی به بهترین شرایط و راندمان می‌رسند.
۱۴۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا