مشهد

عرضه لوازم‌التحریر ایرانی- اسلامی با تخفیف ویژه در فروشگاه‌های «شهر ما» مشهد

جشنواره فروش ویژه لوازم‌التحریر از ۱۵ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا ۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.
۰bc817a3-5aa3-42fd-8b56-7a775b900034

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از عرضه و توزیع لوازم‌التحریر تولید داخل با تخفیف ویژه به مناسبت فرارسیدن سال جدید تحصیلی در فروشگاه‌های «شهر ما» خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، به منظور حمایت از تولیدات داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی، این سازمان اقدام به عرضه لوازم‌التحریر ایرانی- اسلامی با تخفیف ویژه در فروشگاه‌های «شهر ما» نموده است.
وی در ادامه افزود: همه ساله در آستانه سال تحصیلی، با توجه به افزایش قیمت نوشت‌افزار در سطح شهر و به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تهیه اقلام مورد نیاز تحصیلی برای عموم شهروندان، جشنواره فروش ویژه لوازم‌التحریر از ۱۵ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا ۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پراکنش مناسب فروشگاه‌های «شهر ما» در سطح شهر، شهروندان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود، لوازم التحریر مورد نیاز را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا