مشهد

لزوم توجه به‌ بازاریابی اینترنتی ویژه اشتغال خانگی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی بر لزوم توجه به فعالیت سایت‌های بازاریابی در فضای مجازی ویژه اشتغال خانگی تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم توجه به‌ بازاریابی اینترنتی ویژه اشتغال خانگی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد مهدی مروج‌الشریعه شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر نگاه مسئولان به مسئله اشتغال خانگی تغییر کرده است به طوری که ما شاهد شرایط مناسب این نوع مشاغل در کشور و خراسان رضوی هستیم.

وی افزود: با وجود اینکه اشتغال خانگی جزء آرمان‌ها و آرزوهای کشور ما محسوب می‌شد اما امروز این نوع مشاغل با اهداف مورد نظر در کشور کاملا متفاوت بوده و از رشد بالایی برخوردار بوده است.

معاون استاندار خراسان رضوی پربازده بودن و اشتغالزایی مشاغل خانگی را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع مشاغل دانست و یادآور شد: این نوع مشاغل که به سرمایه‌گذاری بالایی نیز نیاز ندارد سبب تحکیم و انسجام خانواده همراه با ایجاد درآمد و ارتقای شرایط اقتصادی خانواده می‌شود.

مروج‌الشریعه با اشاره به اینکه صاحبان مشاغل تولیدی مشاغل خانگی را باور دارند خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی که منشاء ذوق و هنر تولیدکننده است می‌تواند نیازها و جامعه را برآورد کرده و بر اساس توجه به کیفیت بالای کالا آن را در اختیار مردم جامعه قرار دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان رضوی بر لزوم توجه به فعالیت سایت‌های بازاریابی در فضای مجازی ویژه اشتغال خانگی تاکید کرد و گفت: بازاریابی برای مشاغل خانگی همچنان حلقه مفقوده این نوع مشاغل محسوب می‌شود چراکه با وجود تولید انواع کالاهای قابل تهیه در منازل هنوز بسیاری از مردم در ارتباط با شرایط و چگونگی کالاهای تولید شده در مشاغل خانگی اطلاعات کافی ندارند.

وی بیان کرد: مشاغل خانگی بالاتر از برندهای اقتصادی تلاش می‌کنند تا هم ردیف با کالاهای تولید شده در کارخانجات قیمت بازار را متناسب با نیازهای جامعه کنند.

مروج الشریعه با تاکید بر همکاری میان امور بانوان استانداری خراسان رضوی و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی این استان در ارتباط با ارائه خدمات و حمایت بیشتر از مشاغل خانگی یادآور شد: ساماندهی مشاغل خانگی همراه با ایجاد فضای بازاریابی گسترده در فضای مجازی از جمله موضوعات مهمی است که باید برای ارتقای این نوع مشاغل در نظر گرفت.

معاون استاندار خراسان رضوی وضعیت مشاغل خانگی در این استان را به علت وجود معادن و سنگ‌های قیمتی و تولید صنایع دستی خوب دانست و بیان کرد: با توجه به زمینه‌هایی که در ارتباط با انواع مشاغل خانگی در خراسان رضوی داریم باید بسترهای انواع سوغات زائر در این استان فراهم شود تا زائران از طریق اینترنتی بتوانند علاوه بر آشنایی بیشتر با سوغات خراسان رضوی، به صورت آنلاین آن را خریداری کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا