مشهد

مشهد مقدس از ظرفیت ایجاد شهرک سینمایی بهره‌مند می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در راستای انتقال پادگان ارتش می‌توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری بهره بگیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت الاسلام حسن منصوریان  پیرامون ظرفیت‌هایی که به واسطه انتقال پادگان ارتش فراهم می‌آید، اظهار کرد: خوشبختانه پس از ۱۷ سال گره انتقال پادگان ارتش باز شده و بدین واسطه شاهد انتفاع مردم در سهولت رفت‌و‌آمدها خواهیم بود.

وی افزود: توافقات لازم در راستای انتقال پادگان ارتش صورت پذیرفته است در این راستا به دنبال آن هستیم که از ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این پادگان بهره‌مند شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: صرف نظر از سرانه‌های خدماتی که به منطقه تعلق می‌گیرد، ساختمان‌هایی در پادگان ارتش وجود دارد که از ظرفیت تاریخی بهره‌مند بوده و هویت انقلاب اسلامی در آن مشهود است.

وی گفت: می‌توانیم از ظرفیت فراهم آمده برای ایجاد شهرک سینمایی انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در قالب فرهنگسرا و مرکز فرهنگی شهری بهره بگیریم تا عموم مردم بتوانند از این بستر فراهم آمده بازدید به عمل آورند؛ همچنین سالن و زمین‌های ورزشی با حفظ کاربری آن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام منصوریان تصریح کرد: ساختمان‌های داخل پادگان ارتش تاریخی و قابل استفاده است و از این رو می‌توانیم بستر فرهنگی مناسبی برای مشهد مقدس فراهم آوریم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا