مشهد

نقدینگی مهم‌ترین دغدغه موجود در زمینه حمل و نقل عمومی شهرهاست

نقدینگی مهم‌ترین دغدغه موجود در زمینه حمل و نقل عمومی شهرهاست

باید سیاست دولت به این سمت و سو پیش رود که به بحث حمل و نقل عمومی بیشتر بها داده شود، چرا که با توان موجود شهرداری‌ها بعید به نظر می‌رسد که عقب ماندگی‌ها جبران گردد.

نقدینگی مهم‌ترین دغدغه موجود در زمینه حمل و نقل عمومی شهرهاست

مدیر عامل حمل و نقل و ترافیک شهر بجنورد گفت: مهم‌ترین دغدغه شهرداری‌ها در بحث حمل و نقل شهرها و جابه‌جایی‌ها بحث نقدینگی است که وزارت کشور قرار بود کمک‌هایی را در زمینه حمل و نقل عمومی به شهرها داشته باشد که این امر تاکنون صورت نگرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی حمیدی در حاشیه بازدید مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهرهای کشور از مرکز کنترل ترافیک شهر مشهد عنوان کرد: پروژه قطارشهری یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های سطح شهر مشهد بوده است، چرا که تقاضای سفر درون شهری در این شهر به دلیل وجود حجم بالای زائران و توریست و همچنین جمعیت شهر مشهد میزان بالایی دارد.
وی ادامه داد: امیدواریم با سرعتی که شهر مشهد در اجرای پروژه‌ها دارد، فازهای بعدی خطوط قطار شهری را نیز هرچه سریع‌تر عملیاتی گردد.
مدیر عامل حمل و نقل و ترافیک شهر بجنورد بیان کرد: مهم‌ترین دغدغه شهرداری‌ها در بحث حمل و نقل شهرها و جابه‌جایی‌ها بحث نقدینگی است که وزارت کشور قرار بود کمک‌هایی را در زمینه حمل و نقل عمومی به شهرها انجام دهد که این امر تاکنون صورت نگرفته است.
حمیدی افزود: اتوبوس‌های شهرهای کشور در معرض فرسودگی قرار دارند و شاید تا دو سال آینده بیشتر دوام نیاورند این درحالی است که حتی توان بازسازی اتوبوس‌های فعلی و خریداری اتوبوس جدید وجود ندارد.
وی اظهار کرد: باید سیاست دولت به این سمت و سو پیش رود که به بحث حمل و نقل عمومی بیشتر بها داده شود، چرا که با توان موجود شهرداری‌ها بعید به نظر می‌رسد که عقب ماندگی‌ها جبران گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا