مشهد

ویژه‌‌برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر رضوی اعلام شد‌

شهادت امام صادق

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه‌برنامه‌های ایام شهادت رئیس مذهب تشیع، امام جعفر صادق(ع)، در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: ویژه برنامه ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) در 3 نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 20:30 تا 22:30 روز جمعه هشتم مرداد ماه در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محسن قرائتی پیرامون موضوع سبک زندگی جعفری به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار به عزادرای و مرثیه‌سرایی در وصف آن امام همام می‌پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه روز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع)، خاطرنشان کرد: این مراسم پش از اجتماع عظیم صادقیون که از عرصه میدان شهدا و به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود از ساعت 10:45 تا 12:15 روز شنبه نهم مرداد ماه در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد پیرامون موضوع نقش امامت رئیس مذهب تشیع در تکمیل مکتب علمی اسلام به ایراد سخنرانی می‌پردازد و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) میثم مطیعی عزاداری و مرثیه‌سرایی در وصف ششمین پیشوای شیعیان می‌پردازد.

حسینی تصریح کرد: مراسم شام شهادت امام جعفر صادق(ع) هم از ساعت 20:30 تا 22:30 در صحن جامع رضوی بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبائی پیرامون موضوع امام جعفر صادق(ع)، الگوی زندگی امروز سخنرانی می‌کند و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علی خوش چهره به عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

وی تأکید کرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض ارادت و تسلیت به محضر نورانی ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های نورانی بهره‌مند شوند و امید آن داریم تا این افراد درس‌های خوبی از مکتب امام جعفر صادق(ع) در این مکان مقدس بیاموزند و بتوانند سبک زندگی جعفری را در زندگی خود پیاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا