خراسان

۱۴ باند قاچاق خراسان‌رضوی در بهار امسال منهدم شد

ابراهیم افشاری

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: در ۳ ماهه ابتدایی امسال ۱۴ باند قاچاق در خراسان رضوی منهدم شدند.

ابراهیم افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: میزان کشفیات کالای قاچاق در ۳ ماهه ابتدایی امسال در خراسان رضوی ۶۰۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت زمان مشابه خود در سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: میزان کشفیات کالاهای ممنوعه مانند مشروبات الکلی در خراسان‌رضوی در ۳ ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل ۴۱ درصد افزایش داشته است. 

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در ارتباط با مهم‌ترین کالاهای کشف شده قاچاق در بهار امسال، خاطرنشان کرد: پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی به ترتیب بیشترین میزان کشفیات قاچاق کالا را به خود اختصاص داد‌ه‌اند. 

افشاری با بیان اینکه سال گذشته طرحی برای مبارزه با کالای خانگی قاچاق در خراسان رضوی اجرا شد، تصریح کرد: فرصتی به اعضای اتحادیه داده شد و خود آن‌ها ورود پیدا کرده و اکثر واحدها را کنترل کردند و به همین علت در سطح عرضه، کالای لوازم خانگی قاچاق کاهش زیادی پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ باند قاچاق در ۳ ماهه ابتدایی  امسال در خراسان رضوی منهدم شده‌اند و علاوه بر این یک باند قاچاق نقره بزرگ که ارزش کالای آن بسیار بالا و در حد ملی بود نیز در تیر ماه امسال منهدم شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =

دکمه بازگشت به بالا