ورزش

۳ متهم شهرخودرو بازداشت شدند و بقیه در تعقیب قضایی هستند | این پرونده هیچ ارتباطی به تیم فوتبال ندارد

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: پرونده شرکت شهرخودرو از طریق دادستانی مشهد به‌صورت ویژه در‌‌حال پیگیری است.
محمد حسین درودی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره اتفاقات مربوط به بازداشت مدیران شرکت شهرخودرو اظهار کرد: پرونده این شرکت از چند وقت قبل با شکایت تعدادی از مردم به جریان افتاد و همکاران ما در این خصوص بررسی‌های مختلفی را شکل دادند و اقداماتی را به انجام رساندند.

وی ادامه داد: در راستای اقدامات قضایی یک نفر از متهمان چند روز قبل در مشهد بازداشت شد. در ادامه این روند نیز یکشنبه شب گذشته، دو نفر دیگر در تهران بازداشت شدند و تعقیب قضایی سایر متهمان نیز همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی همچنین با اشاره به موضوع مورد پیگیری شاکیان این پرونده اظهار کرد: شکایت انجام شده در این پرونده، درخصوص پیش‌فروش خودرو است. آمار دقیقی درباره تعداد شاکیان این پرونده فعلا نمی‌توانیم ارائه کنیم، اما آنچه مسلم است اینکه تعداد زیادی هستند که پیش‌بینی می‌کنیم به تعداد آن‌ها نیز افزوده شود، اما مردم در‌این‌باره نگرانی نداشته باشند، زیرا به‌صورت ویژه این پرونده از طریق دادستانی مشهد در‌حال پیگیری است.

درودی در پاسخ به اینکه آیا پرونده این شرکت، در روند تیم فوتبال شهرخودرو نیز خللی ایجاد خواهد کرد، گفت: به‌هیچ‌وجه این پرونده به تیم فوتبال شهرخودرو ارتباطی ندارد و هوادارن فوتبالی نیز نگران این موضوع نباشند. همان‌طور که تأکید کردم موضوع پرونده درباره پیش‌فروش خودرو بوده است که پرونده آن همچنان باز است. ما نیز به‌دنبال این موضوع هستیم تا تیم فوتبال شهرخودرو در این موضوع آسیبی نبیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =

دکمه بازگشت به بالا