مشهد

نمایش «صدای هویت کودک»:نمایش و روایت وسیله‌ای برای پیوند دانشگاه و تجربه زندگی افراد است

خبرگزاری فارس: نمایش و روایت وسیله‌ای برای پیوند دانشگاه و تجربه زندگی افراد است

دبیر علمی نخستین همایش، نمایش «صدای هویت کودک» گفت: نمایش و روایت وسیله‌ای برای پیوند دانشگاه و تجربه زندگی افراد محسوب می‌شود که نوعی استراتژی مناسب برای تعاملات سازنده است.

 

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نادر صنعتی ظهر امروز در نشست خبری نخستین همایش، نمایش سراسری «صدای هویت کودک» در ارتباط با ویژگی‌های متفاوت این همایش اظهار کرد: آیتم نمایش در این همایش باهدف تأثیرگذاری در زندگی و نقش نمایش به‌عنوان یک هنر چهره به چهره و مؤثر در مباحث آموزشی موردتوجه قرار گرفته است به‌طوری‌که بسیاری از موضوعات از طریق نمایش به مخاطبان منتقل می‌شود.

دبیر علمی نخستین همایش، نمایش «صدای هویت کودک» افزود: نمایش و روایت وسیله‌ای برای پیوند دانشگاه و تجربه زندگی افراد محسوب می‌شود که نوعی استراتژی مناسب برای تعاملات سازنده است.

وی اضافه کرد: به‌ عنوان‌ مثال بررسی سبک زندگی در این همایش به‌گونه‌ای اجرایی می‌شود که مفهوم و میزان بازی با والدین همراه با وسایل آن، نمادی از ارتباط پدر و مادر با فرزندان باشد تا دنیای ذهنی کودکان را شکل دهد.

صنعتی در پاسخ به سؤالی مبنی بر چگونگی برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: اعضای پنل این همایش در روز نخست به پالایش دو مفهوم بازی و روایت می‌پردازند و آن را با انتظارات روزمره زندگی به والدین نشان می‌دهند و در روز دوم به بررسی آسیب‌ها و مهارت‌های لازم برای بازی درست در قالب قصه و بازی‌درمانی می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا