مشهد

جابه‌جایی فرودگاه مشهد در انتظار نظر وزارت راه و شهرسازی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: وزارت راه و شهرسازی درباره طرح جابه جایی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد سکوت کرده است.

سید کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی درباره موافقت یا مخالفت با طرح جابه جایی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد هیچ اظهاری نظری تاکنون نداشته است.

 

وی با بیان اینکه از زمان حضور در استان نشست‌ها و جلسات زیادی پیرامون این موضوع با دستگاه‌های مرتبط انجام داده ایم، تصریح کرد: متولی موضوع فرودگاه‌ها وزارت راه و شهرسازی است و نماینده ان‌ها در استان یعنی اداره کل فرودگاه‌ها نیز تاکنون طرحی که مکان جدید فرودگاه مشهد را مشخص کند ارائه نکرده است و هنوز در مرحله مطالعات این طرح می‌باشند.
معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: به هرحال برای هرگونه جابه جایی این فرودگاه ابتدا باید نظر وزارت راه و شهرسازی اعلام شود که ما همچنان منتظر نظر آن‌ها هستیم و در صورت موافقت با این موضوع از سوی تهران، هرگونه اقدامی که در استان لازم باشد را انجام خواهیم داد.
وی در مورد مکان شهرک فرودگاهی مشهد نیز گفت: در این باره هیچ گونه اطلاعی ندارم؟!
میرجعفریان در مورد زمان افتتاح فرودگاه گناباد نیز گفت: در ماه‌های پایانی سال قبل قرارداد تکمیل محوطه و دیوار کشی این فرودگاه که تا حدودی ناقص بود انجام شد.
وی افزود: در صورتی که پیمانکاران به تعهدات خود در این پروژه در زمان تعیین شده عمل کنند انتظار می‌رود در شش ماهه اول سال جاری این فرودگاه افتتاح و خدمات رسانی به مردم را آغاز نماید.
منبع: قدس آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا