ورزش

درب‌های ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد از “ساعت ۱۷” امروز باز می‌شود

افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) - مشهد

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: ورزشگاه امام رضا(ع) از ساعت ۱۷ امروز پذیرای تماشاگران برای دیدار دو تیم منتخب مشهد و کربلا است.

محمدمهدی برادران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در مورد آخرین جزئیات برگزاری دیدار میان تیم‌های منتخب کربلا و مشهد در افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار داشت: با سرمربی هر دو تیم پدیده و سیاه جامگان به عنوان تیم منتخب مشهد، صحبت و هماهنگی نهایی صورت گرفته و با نتایج خوبی که روز گذشته دو تیم کسب کردند، برای بازی امروز فضای روانی بهتری ایجاد شده و سرمربیان بدون استرس روی نیمکت حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه آقایان میثاقیان و مهاجری امروز روی نیمکت تیم منتخب مشهد می‌نشینند، افزود: یک سمت افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع)، تیم‌های مشهدی هستند و دو تیم کنار هم خواهند بود و از نظر فنی هم قطعاً بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

برادران تصریح کرد: درب‌های ورزشگاه امام رضا(ع) امروز از ساعت ۱۷ باز است و هواداران می‌توانند ضمن حضور در ورزشگاه از برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده نیز استفاده کنند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به پیش بینی خود از حضور هوادارن برای این دیدار گفت: توافق اولیه ما این بود که نیمی از ظرفیت ورزشگاه به‌دلیل مسائل ترافیکی، امروز مورد استفاده قرار گیرد و امروز هم شاهد استقبال بسیار زیادی از سوی مردم بودیم و تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های لیگ برتر از تمام ظرفیت ورزشگاه استفاده کنیم.

وی در مورد حضور و یا عدم حضور کی روش در این دیدار اظهار داشت: امروز با رئیس فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم و ایشان عنوان کردند کی‌روش به دلیل درگیری‌های شخصی از حضور در این بازی معذور است.

برادران ادامه داد: طبق آئین نامه جدید فیفا بازی‌هایی که دارای بلیط فروشی و پخش مستقیم است باید تمامی استانداردها را داشته باشد و دیدار امروز نیز در دو وقت ۴۵ دقیقه برگزار می‌شود اما با توافق صورت گرفته، تعداد تعویض‌های دو تیم بیشتر از سه بازیکن خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا