مشهد

روایت شهردار از پروژه پردیس تئاتر مشهد

شهردار مشهد با اشاره به سرانجام نرسیدن پروژه پردیس تئاتر شهر در این دوره مدیریت شهری و بابت تأخیر در اجرای آن از مردم مشهد عذرخواهی کرد.

محمدرضا کلائی با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، نوشت:اگر به خاطر داشته باشید، چند نوبت درباره پروژه پردیس تئاتر شهر با شما صحبت کردم. در حال حاضر وظیفه خود می‌دانم تا در پایان دوره فعالیتم، توضیحاتی را ارائه دهم. پیش از این‌که توضیحات مربوط به پروژه را بگویم صادقانه باید از شما همشهریان عزیزم درباره این پروژه عذرخواهی کنم.

 

وی ادامه داد: پروژه احداث پردیس تئاتر شهر از آن دست پروژه‌هایی است که ما شروع‌کننده آن بودیم، اما متأسفانه بهره‌برداری و به سرانجام رسیدن حتی فاز اول نیز -علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته- به این دوره نرسید.

کلائی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این بود که بتوانیم عقب‌ماندگی زیرساختی مشهد را در این حوزه فرهنگی‌هنری جبران کنیم و بر این اساس پروژه پردیس تئاتر شهر تعریف شد، افزود: هر چند در ابتدای کار نظر من خرید و تملک سینما قدس به عنوان یکی از نمادهای هویت تاریخی مشهد بود تا هم از نابودی آن سالن خاطره‌انگیز و نوستالوژیک جلوگیری کنیم و هم به رونق این هنر سرعت بیشتری ببخشیم، اما نظر غالب اعضای محترم شورای اسلامی شهر بر تعریف پروژه فعلی بود. در نهایت جمع‌بندی‌ها به چنین پروژه‌ای در بوستان وفا واقع در بولوار شهید فکوری رسید، اما متأسفانه عملیات عمرانی اصلاً مطابق با زمان‌بندی که ما داشتیم پیش نرفت. شروع خوبی داشت، اما در ادامه با مشکلاتی متنوع روبه رو شدیم و پله‌پله از سرعت پروژه کاسته شد تا این پروژه به عنوان یک میراث ناتمام در حوزه فرهنگی‌هنری به مدیریت شهری جدید برسد.

شهردار مشهد اضافه کرد: باز هم وظیفه خود می‌دانم بابت این مسئله عمیقاً از همه مردم خوب مشهد عذرخواهی کنم. با وجود تمام تلاش‌هایی که صورت گرفت، اما آنچه مطلوب و ایده‌آل بود رخ نداد و امیدوارم مدیران محترم بعدی شهر که روی کار خواهند آمد، این پروژه را با بیشترین سرعت و با کمترین زمان به سرانجام برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا