مشهد

مراسم شب قدر در ۵٠ محوطه باز شهری مشهد برگزار می‌شود

شهردار مشهد گفت: طی توافق با هیات‌های مذهبی، مراسم شب‌های قدر در ۳۰ محوطه باز شهری برگزار می‌شود همچنین ۲۰ مسجد متصل به فضای باز برنامه‌های ویژه شب‌های قدر را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلایی روز پنجشنبه در ارتباط ویدئوکنفرانسی با ستاد مقابله با کرونا در شهرداری مشهد افزود: باید با اعلام این ۵۰ نقطه نظارت شود که تمامی حسینیه‌ها و مساجد شهر مشهد بسته باشد.

 

وی ادامه داد: از لحاظ وضعیت کرونایی، ۲ هفته سخت و خاص پیش رو خواهیم داشت و باید در حوزه خدمات شهری و حمل و نقل عمومی شهر نظارت‌های ویژه‌ای را اعمال کنیم.

شهردار مشهد با تاکید بر تعطیلی بوستان‌ها و فضا‌های باز گفت: اعلام هشدار به مردم در سطح شهر توسط آتش‌نشانان نیز پیگیری می‌شود.

کلایی افزود: پروژه‌های غیرضروری شهری نیز تعطیل می‌شود و حمل و نقل عمومی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها صورت می‌گیرد به این معنا که در اتوبوس‌ها تمامی رانندگان باید از ماسک استفاده کنند، پنجره‌ها کاملا باز باشد و راننده بر اساس تعداد صندلی‌ها مسافر سوار کند.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۴ هزار و ۸۸۶ بیمار جدید کرونا تا ظهر دیروز اول اردیبهشت شناسایی شدند و با فوت ۳۸۸ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۷ هزار و ۹۱۳ تن رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا