مشهد

وقتی مشهدی‌ها کرونا را فراموش می‌کنند / رژه خودروها در مسیر تفرجگاه‌ها

شهروندان مشهدمقدس خیلی زودتر از آنچه که باید کرونا را به فراموشی سپرده‌اند و همین مسئله می‌تواند زنگ خطر شیوع این بیماری را دوباره به صدا درآورد.

بنظر می‌رسد شهروندان مشهدمقدس خیلی زودتر از آنچه که باید کرونا را به فراموشی سپرده‌اند و همین مسئله می‌تواند زنگ خطر شیوع این بیماری را دوباره به صدا درآورد.

به نظر می‌رسد نوعی خستگی عمومی و یا شاید هم بی‌خیالی در قبال کرونا در این مسئله دخیل است و همین امر سبب شده است تا حساسیت قبلی نسبت به کرونا این روزها دیگر وجود نداشته باشد.

 

شاهد عینی این مسئله نیز شلوغی و حجم ترافیکی است که به ویژه در روزهای تعطیل همچون امروز به سمت تفرجگاه‌های سنتی مردم مشهد یعنی طرقبه و شاندیز دیده می‌شود.

براساس اعلام پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان ‌رضوی ترافیک به سمت مسیرهای تفرجگاهی این استان از صبح امروز پرحجم است و بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد به چناران، خلج، میامی، کلات و کارده است.

مشاهدات میدانی نیز موید این مسئله است و در حال حاضر نیز همچنان این حجم ترافیکی قابل مشاهده است و به نظر می‌رسد در مسیر بازگشت به سمت مشهد نیز مجددا شاهد این حجم از ترافیک باشیم.

در این میان اما وظیفه عمومی مردم در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی تا حدودی به دست فراموشی سپرده شده است.

قطعا در این میان بار دیگر باید دستگاه‌های نظارتی و سیاستگذار در این زمینه ورود کنند زیرا وضعیت مشهد در هفته‌های اخیر دائما میان قرمز و هشدار و زرد در نوسان بوده و هنوز وضعیت برای شکل‌گیری ترافیک به این گستردگی عادی نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا